Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бугайова, Оксана Іванівна - Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами
Бугайова, Оксана Іванівна - Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами
(UA) Статья
Бугайова, Оксана Іванівна.
Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами / Оксана Іванівна Бугайова // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія: Філологія (мовознавство).– 2018.– Вип. 26.– С. 48-55
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. рекламні тексти. 3. мова реклами. 4. прикметники. 5. лексико-семантичні групи. 6. мовні засоби впливу. 7. семантичні маркери. 8. українська реклама.
Бугайова, Оксана Іванівна.
Прикметники як семантичні маркери впливу в текстах соціальної реклами / Оксана Іванівна Бугайова // Наукові записки [Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського]. Серія: Філологія (мовознавство).– 2018.– Вип. 26.– С. 48-55
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. рекламні тексти. 3. мова реклами. 4. прикметники. 5. лексико-семантичні групи. 6. мовні засоби впливу. 7. семантичні маркери. 8. українська реклама.