Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Сусська, Ольга - Інституціональність vs проспериті. Про зміни медіа-ландшафту та методологічні лакуни соціології м...

Сусська, Ольга - Інституціональність vs проспериті. Про зміни медіа-ландшафту та методологічні лакуни соціології м...

Інституціональність vs проспериті. Про зміни медіа-ландшафту та методологічні лакуни соціології м...
Нет экз.
Стаття
Автор: Сусська, Ольга
Соціологія: теорія, методи маркетинг: Інституціональність vs проспериті. Про зміни медіа-ландшафту та методологічні лакуни соціології м...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Сусська, Ольга.
Інституціональність vs проспериті. Про зміни медіа-ландшафту та методологічні лакуни соціології масових комунікацій / Ольга Сусська // Соціологія: теорія, методи, маркетинг.– 2019.– № 1.– С. 56-72
Бібліогр.: 15 назв . – На укр. яз.


-- 1. соціологія мас-медіа. 2. масові комунікації. 3. комунікативна взаємодія. 4. журналістські спільноти. 5. інформаційний обмін.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Соціологія: теорія, методи, маркетинг
Нет экз.
Випуск

Соціологія: теорія, методи, маркетинг № 1
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025