Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Піддубна, Вікторія - Вплив маркетингу на рівень фінансової стабільності банків: аспект державної політики
Піддубна, Вікторія - Вплив маркетингу на рівень фінансової стабільності банків: аспект державної політики
(UA) Статья
Піддубна, Вікторія.
Вплив маркетингу на рівень фінансової стабільності банків: аспект державної політики / Вікторія Піддубна // Актуальні проблеми державного управління.– 2019.– Вип. 1 (77).– С. 81-87 : Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. фінансова стабільність. 2. економіко-математичні моделі. 3. банківський маркетинг.
Піддубна, Вікторія.
Вплив маркетингу на рівень фінансової стабільності банків: аспект державної політики / Вікторія Піддубна // Актуальні проблеми державного управління.– 2019.– Вип. 1 (77).– С. 81-87 : Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. фінансова стабільність. 2. економіко-математичні моделі. 3. банківський маркетинг.