Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Шамне, Анжеліка - Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів

Шамне, Анжеліка - Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів

Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів
Нет экз.
Стаття
Автор: Шамне, Анжеліка
PSYCHOLINGUISTICS: Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Шамне, Анжеліка.
Психосемантичні особливості сприйняття рекламних відеороликів / Анжеліка Шамне, Тамілія Доцевич, Аліна Акімова // PSYCHOLINGUISTICS.– 2019.– Vol. 25, Iss. 1.– С. 384-408
Бібліогр.: 34 . – На укр. яз.


-- 1. психологія реклами. 2. рекламні ролики. 3. метод семантичного диференціалу. 4. психолінгвістика.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

PSYCHOLINGUISTICS
Нет экз.
Випуск

PSYCHOLINGUISTICS Vol. 25, Iss. 1
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025