Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ісайкина, Олена - Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж
Ісайкина, Олена - Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж
Стаття
Автор: Ісайкина, Олена
Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Історичні науки": Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ісайкина, Олена
Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Історичні науки": Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Ісайкина, Олена.
Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж / Олена Ісайкина // Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Історичні науки".– 2019.– Вип. 7.– С. 123-140
Бібліогр.: 21 назви . – На укр. яз.
-- 1. медіакомунікації. 2. соціальні мережі. 3. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 4. інформаційне суспільство. 5. медіапростір.
Ісайкина, Олена.
Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж / Олена Ісайкина // Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Історичні науки".– 2019.– Вип. 7.– С. 123-140
Бібліогр.: 21 назви . – На укр. яз.
-- 1. медіакомунікації. 2. соціальні мережі. 3. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 4. інформаційне суспільство. 5. медіапростір.