Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ісайкина, Олена - Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж

Ісайкина, Олена - Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж

Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж
Нет экз.
Стаття
Автор: Ісайкина, Олена
Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Історичні науки": Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ісайкина, Олена.
Медіакомунікації як інструмент маркетингу соціальних мереж / Олена Ісайкина // Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Історичні науки".– 2019.– Вип. 7.– С. 123-140
Бібліогр.: 21 назви . – На укр. яз.


-- 1. медіакомунікації. 2. соціальні мережі. 3. маркетинг у соціальних мережах (SMM). 4. інформаційне суспільство. 5. медіапростір.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Історичні науки"
Нет экз.
Випуск

Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Історичні науки" Вип. 7
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025