Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Кирилова, Аліна Ігорівна - Український рекламний ринок у зв'язку з ґендерними та віковими особливостями аудиторії
Кирилова, Аліна Ігорівна - Український рекламний ринок у зв'язку з ґендерними та віковими особливостями аудиторії
(UA) Статья
Кирилова, Аліна Ігорівна.
Український рекламний ринок у зв'язку з ґендерними та віковими особливостями аудиторії / Аліна Ігорівна Кирилова // Студії з філології та журналістики / Редкол. Міхал Вашичек; Відп. ред. Наталія Венжинович.– 2018.– Вип. 5: Мат. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та аспірантів "Актуальні проб. філології та журналістики" (Ужгород , 26-27 квітня 2018 року).– С. 410-415
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. українська реклама. 2. телевізійна реклама. 3. рекламний вплив. 4. сприйняття реклами. 5. вікові особливості. 6. ґендерні особливості. 7. жінки. 8. чоловіки. 9. дитяча аудиторія. 10. конференції.
Кирилова, Аліна Ігорівна.
Український рекламний ринок у зв'язку з ґендерними та віковими особливостями аудиторії / Аліна Ігорівна Кирилова // Студії з філології та журналістики / Редкол. Міхал Вашичек; Відп. ред. Наталія Венжинович.– 2018.– Вип. 5: Мат. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та аспірантів "Актуальні проб. філології та журналістики" (Ужгород , 26-27 квітня 2018 року).– С. 410-415
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. українська реклама. 2. телевізійна реклама. 3. рекламний вплив. 4. сприйняття реклами. 5. вікові особливості. 6. ґендерні особливості. 7. жінки. 8. чоловіки. 9. дитяча аудиторія. 10. конференції.