Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Грушевська, Ю. А. - Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію

Грушевська, Ю. А. - Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію

Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію
Нет экз.
Стаття
Автор: Грушевська, Ю. А.
Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації: Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Грушевська, Ю. А.
Імпліцитність рекламного тексту як фактор впливу на цільову аудиторію / Ю. А. Грушевська, Н. Р. Барабанова // Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія. Соціальні комунікації.– 2019.– Т. 30 (69), № 1.– С. 160-164
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.


-- 1. рекламні тексти. 2. імпліцитність. 3. імпліцитні нашарування. 4. імплікатури. 5. неологізми. 6. рекламний вплив. 7. українська реклама.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

 Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія....
Нет экз.
Випуск

Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Філологія.... Т. 30 (69), № 1
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025