Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Пророкова, Руслана Д. - Структурно-змістові та лексичні особливості побудови рекламних слоганів

Пророкова, Руслана Д. - Структурно-змістові та лексичні особливості побудови рекламних слоганів

Структурно-змістові та лексичні особливості побудови рекламних слоганів
Нет экз.
Стаття
Автор: Пророкова, Руслана Д.
Молодий вчений: Структурно-змістові та лексичні особливості побудови рекламних слоганів
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Пророкова, Руслана Д.
Структурно-змістові та лексичні особливості побудови рекламних слоганів / Руслана Д. Пророкова // Молодий вчений.– 2019.– № 5 (69).– С. 51-54
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.


-- 1. реклама. 2. рекламні слогани. 3. рекламний дискурс. 4. рекламна діяльність. 5. структурно-змістові категорії. 6. лексичні засоби.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Молодий вчений
Нет экз.
Випуск

Молодий вчений № 5 (69)
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025