Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ткачик, О. В. - Утворення та функціонування неологізмів у рекламних текстах

Ткачик, О. В. - Утворення та функціонування неологізмів у рекламних текстах

Утворення та функціонування неологізмів у рекламних текстах
Нет экз.
Стаття
Автор: Ткачик, О. В.
Актуальні проблеми філології та перекладознавства: Утворення та функціонування неологізмів у рекламних текстах
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ткачик, О. В.
Утворення та функціонування неологізмів у рекламних текстах / О. В. Ткачик, А. К. Штанюк // Актуальні проблеми філології та перекладознавства.– 2019.– Вип. 15.– С. 81-85
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. рекламні тексти. 2. словотвір. 3. неологізми. 4. афіксація. 5. абревіація. 6. основоскладання. 7. англійська мова.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Актуальні проблеми філології та перекладознавства
Нет экз.
Випуск

Актуальні проблеми філології та перекладознавства Вип. 15
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025