Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Бугайова, Оксана - Специфіка вживання дієслівних форм у текстах соціальної реклами

Бугайова, Оксана - Специфіка вживання дієслівних форм у текстах соціальної реклами

Специфіка вживання дієслівних форм у текстах соціальної реклами
Нет экз.
Стаття
Автор: Бугайова, Оксана
Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Філологічні науки": Специфіка вживання дієслівних форм у текстах соціальної реклами
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Бугайова, Оксана.
Специфіка вживання дієслівних форм у текстах соціальної реклами / Оксана Бугайова // Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Філологічні науки".– 2019.– Вип. 7.– С. 93-108
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.


-- 1. соціальна реклама. 2. рекламні тексти. 3. мова реклами. 4. дієслова. 5. дієслівні форми. 6. соціорекламна комунікація. 7. лінгвопрагматика. 8. українська реклама.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Філологічні науки"
Нет экз.
Випуск

Соціум. Документ. Комунікація. Серія "Філологічні науки" Вип. 7
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025