Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Вітченко, Андрій Олександрович - Аксіологічні виміри вищої освіти в сучасній Україні

Вітченко, Андрій Олександрович - Аксіологічні виміри вищої освіти в сучасній Україні

Аксіологічні виміри вищої освіти в сучасній Україні
Нет экз.
Стаття
Автор: Вітченко, Андрій Олександрович
Духовність особистості: методологія, теорія і практика: Аксіологічні виміри вищої освіти в сучасній Україні
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Вітченко, Андрій Олександрович.
Аксіологічні виміри вищої освіти в сучасній Україні / Андрій Олександрович Вітченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика.– 2019.– Вип. 2 (89), ч. 1: За матер. X Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-культурне виховання особистості в умовах входження людства в епоху культури" в рамках міжнар. проекту Д. Пола Шафера "Епоха культури" (30 травня 2019 р. М. Київ).– С. 52-64
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. аксіологічні компоненти. 2. аксіологічний підхід. 3. академічні цінності. 4. система вищої освіти в Україні. 5. стандарти вищої освіти. 6. аксіосфера.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Духовність особистості: методологія, теорія і практика
Нет экз.
Випуск

Духовність особистості: методологія, теорія і практика Вип. 2 (89), ч. 1: За матер. X Міжнар. наук.-практ. конф. "Духовно-культурне виховання особистості в умовах входження людства в епоху...
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025