Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., 25 жовтня 2019 р., м. Умань
Видавництво: Сочінський М. М., 2019 г.
ISBN 978-966-304-332-6

(UA) Книга
III> 105818
867236 Главный филиал

Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., 25 жовтня 2019 р., м. Умань / Уман. нац. ун-т садівництва, Житомир. нац. агроеколог. ун-т; Відп. ред. Ю. О. Нестерчук; Редкол. О. Г. Пенькова, В. В. Зіновчук, О. В. Семенда.– Умань : Сочінський М. М., 2019.– 136 с.
300 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр. яз.
ISBN 978-966-304-332-6.

УДК 339.138(477)(091)(06)

-- 1. Маркетинг – Україна – Конференції.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025