Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Дейнега, Олександр Вікторович - Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств

Дейнега, Олександр Вікторович - Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств

Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Дейнега, Олександр Вікторович
Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств : монографія
Видавництво: О. Зень, 2017 г.
ISBN 978-617-601-226-9

(UA) Книга
III> 105989
830495 Главный филиал

Дейнега, Олександр Вікторович.
Маркетингова концепція формування продуктоорієнтованого інформаційного забезпечення підприємств : монографія / Олександр Вікторович Дейнега, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т; Наук. ред. Є. В. Крикавський.– Рівне : О. Зень, 2017.– 291 с. : табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 245-262 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-601-226-9.

УДК 334.7:339.138

-- 1. Підприємства – Забезпечення продуктоорієнтоване, інформаційне – Формування – Маркетинг. 2. Маркетинг.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025