Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Федоришин, О. - Особливості репрезентацій маскулінних образів: дискурси сучасних телереклам (на прикладі України,...

Федоришин, О. - Особливості репрезентацій маскулінних образів: дискурси сучасних телереклам (на прикладі України,...

Особливості репрезентацій маскулінних образів: дискурси сучасних телереклам (на прикладі України,...
Нет экз.
Стаття
Автор: Федоришин, О.
Вісник Львівського університету. Серія соціологічна: Особливості репрезентацій маскулінних образів: дискурси сучасних телереклам (на прикладі України,...
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Федоришин, О.
Особливості репрезентацій маскулінних образів: дискурси сучасних телереклам (на прикладі України, Росії та Польщі) / О. Федоришин, О. Козаченко // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна.– 2017.– Вип. 11.– С. 80-91
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. телевізійна реклама. 2. рекламний дискурс. 3. мас-медіа. 4. маскулінні образи. 5. ґендер.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Львівського університету. Серія соціологічна
Нет экз.
Випуск

Вісник Львівського університету. Серія соціологічна Вип. 11
2017 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025