Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Осаула, Вадим Олександрович - Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання
Осаула, Вадим Олександрович - Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання
(UA) Статья
Осаула, Вадим Олександрович.
Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання / Вадим Олександрович Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.– 2019.– № 3.– С. 88-93
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. комунікації. 3. інформаційне суспільство.
Осаула, Вадим Олександрович.
Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання / Вадим Олександрович Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.– 2019.– № 3.– С. 88-93
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. комунікації. 3. інформаційне суспільство.