Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Осаула, Вадим Олександрович - Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання

Осаула, Вадим Олександрович - Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання

Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання
Нет экз.
Стаття
Автор: Осаула, Вадим Олександрович
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Осаула, Вадим Олександрович.
Соціальна реклама як комунікативний феномен сучасності: до постановки питання / Вадим Олександрович Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.– 2019.– № 3.– С. 88-93
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.


-- 1. соціальна реклама. 2. комунікації. 3. інформаційне суспільство.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія
Нет экз.
Випуск

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія № 3
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025