Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Бурлачук, Віктор - Мас-медіа, вибори і нова реальність
Бурлачук, Віктор - Мас-медіа, вибори і нова реальність
Стаття
Автор: Бурлачук, Віктор
Соціологія: теорія, методи маркетинг: Мас-медіа, вибори і нова реальність
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Бурлачук, Віктор
Соціологія: теорія, методи маркетинг: Мас-медіа, вибори і нова реальність
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Бурлачук, Віктор.
Мас-медіа, вибори і нова реальність / Віктор Бурлачук // Соціологія: теорія, методи маркетинг.– 2019.– № 4.– С. 90-105
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. вибори. 2. мас-медіа. 3. медіареальність. 4. віртуальна реальність. 5. паноптикум.
Бурлачук, Віктор.
Мас-медіа, вибори і нова реальність / Віктор Бурлачук // Соціологія: теорія, методи маркетинг.– 2019.– № 4.– С. 90-105
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.
-- 1. вибори. 2. мас-медіа. 3. медіареальність. 4. віртуальна реальність. 5. паноптикум.