Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Walker Orville C. - Marketing Strategy
Walker Orville C. - Marketing Strategy
Книга
Автор: Walker Orville C.
Marketing Strategy : planning and implementation
Серія: McGraw-Hill Series in Marketing
Видавництво: Irwin/McGraw-Hill, 1995 г.
ISBN 0-256-13692-0
Автор: Walker Orville C.
Marketing Strategy : planning and implementation
Серія: McGraw-Hill Series in Marketing
Видавництво: Irwin/McGraw-Hill, 1995 г.
ISBN 0-256-13692-0
(UA) Книга
IIIін 8303
IIIін 8671
552370 Главный филиал 524228 Главный филиал
Walker, Orville C.
Marketing Strategy : planning and implementation / Orville C. Walker, Harper W. Boyd, Jean-Claude Larreche.– 2nd ed.– Boston : Irwin/McGraw-Hill, 1995.– xxiv,392 с. : exhibits.– (McGraw-Hill Series in Marketing) . – На англ. яз.
ISBN 0-256-13692-0.
ББК У523я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.
IIIін 8303
IIIін 8671
552370 Главный филиал 524228 Главный филиал
Walker, Orville C.
Marketing Strategy : planning and implementation / Orville C. Walker, Harper W. Boyd, Jean-Claude Larreche.– 2nd ed.– Boston : Irwin/McGraw-Hill, 1995.– xxiv,392 с. : exhibits.– (McGraw-Hill Series in Marketing) . – На англ. яз.
ISBN 0-256-13692-0.
ББК У523я73-1
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники.