Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ковшова, Ірина Олегівна - Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика

Ковшова, Ірина Олегівна - Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика

Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор: Ковшова, Ірина Олегівна
Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика : монографія
Видавництво: Вишемирський В. С., 2018 г.
ISBN 978-617-7573-10-3

(UA) Книга
III> 106371
831750 Главный филиал

Ковшова, Ірина Олегівна.
Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика : монографія / Ірина Олегівна Ковшова.– Київ : Вишемирський В. С., 2018.– 515 с. : іл., табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 365-385 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7573-10-3.

УДК 005:339.138

-- 1. Маркетинг – Менеджмент.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025