Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ковшова, Ірина Олегівна - Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика
Ковшова, Ірина Олегівна - Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика
Книга
Автор: Ковшова, Ірина Олегівна
Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика : монографія
Видавництво: Вишемирський В. С., 2018 г.
ISBN 978-617-7573-10-3
Автор: Ковшова, Ірина Олегівна
Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика : монографія
Видавництво: Вишемирський В. С., 2018 г.
ISBN 978-617-7573-10-3
(UA) Книга
III> 106371
831750 Главный филиал
Ковшова, Ірина Олегівна.
Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика : монографія / Ірина Олегівна Ковшова.– Київ : Вишемирський В. С., 2018.– 515 с. : іл., табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 365-385 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7573-10-3.
УДК 005:339.138
-- 1. Маркетинг – Менеджмент.
III> 106371
831750 Главный филиал
Ковшова, Ірина Олегівна.
Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика : монографія / Ірина Олегівна Ковшова.– Київ : Вишемирський В. С., 2018.– 515 с. : іл., табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 365-385 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-7573-10-3.
УДК 005:339.138
-- 1. Маркетинг – Менеджмент.