Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів
Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів
Книга
Автор:
Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів : монографія
Видавництво: Точка, 2018 г.
ISBN 978-617-669-265-2
Автор:
Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів : монографія
Видавництво: Точка, 2018 г.
ISBN 978-617-669-265-2
(UA) Книга
III> 106490
845758 Главный филиал
Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів : монографія / М. М. Новікова, М. В. Боровик, Т. М. Бурмака, К. О. Великих, С. В. Волік, Харк. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова; За заг. ред. М. М. Новікова.– Харків : Точка, 2018.– 238 с. : табл.
50 пр.– Бібліогр.: с. 222-238 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-669-265-2.
УДК 339.138.05-026.16
-- 1. Маркетинг, стратегічний. 2. Розвиток економічний, регіональний.
III> 106490
845758 Главный филиал
Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів : монографія / М. М. Новікова, М. В. Боровик, Т. М. Бурмака, К. О. Великих, С. В. Волік, Харк. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова; За заг. ред. М. М. Новікова.– Харків : Точка, 2018.– 238 с. : табл.
50 пр.– Бібліогр.: с. 222-238 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-669-265-2.
УДК 339.138.05-026.16
-- 1. Маркетинг, стратегічний. 2. Розвиток економічний, регіональний.