Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів

Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів

Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів
Недоступно
 0 из 1
Книга
Автор:
Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів : монографія
Видавництво: Точка, 2018 г.
ISBN 978-617-669-265-2

(UA) Книга
III> 106490
845758 Главный филиал

Маркетингові дослідження сталого розвитку в умовах глобальних викликів : монографія / М. М. Новікова, М. В. Боровик, Т. М. Бурмака, К. О. Великих, С. В. Волік, Харк. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова; За заг. ред. М. М. Новікова.– Харків : Точка, 2018.– 238 с. : табл.
50 пр.– Бібліогр.: с. 222-238 . – На укр. яз.
ISBN 978-617-669-265-2.

УДК 339.138.05-026.16

-- 1. Маркетинг, стратегічний. 2. Розвиток економічний, регіональний.



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025