Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Журналістика та реклама: вектори взаємодії
Журналістика та реклама: вектори взаємодії
Книга
Автор:
Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доповідей II Міжнар. наук.-практ. конф. м. Київ, 19 березня 2020 р.
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020 г.
ISBN 978-966-629-981-2
Автор:
Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доповідей II Міжнар. наук.-практ. конф. м. Київ, 19 березня 2020 р.
Видавництво: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020 г.
ISBN 978-966-629-981-2
(UA) Книга
III> 106445
882643 Главный филиал
Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доповідей II Міжнар. наук.-практ. конф. м. Київ, 19 березня 2020 р. / Київ. нац. торг.-економ. ун-т, Вища школа економіки та менеджменту суспільного упр. в Братиславі; Гол. оргком. А. А. Мазаракі; Відп. за вип. Я. В. Лісун.– Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020.– 231 с.
60 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., англ. яз.
ISBN 978-966-629-981-2.
УДК 070+659](06)
-- 1. Журналістика, інформаційна – Конференції. 2. Засоби масової інформації і суспільство – Конференції. 3. Комунікації, маркетингові – Технології, інформаційні – Конференції. 4. Реклама – Конференції.
III> 106445
882643 Главный филиал
Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доповідей II Міжнар. наук.-практ. конф. м. Київ, 19 березня 2020 р. / Київ. нац. торг.-економ. ун-т, Вища школа економіки та менеджменту суспільного упр. в Братиславі; Гол. оргком. А. А. Мазаракі; Відп. за вип. Я. В. Лісун.– Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020.– 231 с.
60 пр.– Бібліогр. в кінці ст. – На укр., англ. яз.
ISBN 978-966-629-981-2.
УДК 070+659](06)
-- 1. Журналістика, інформаційна – Конференції. 2. Засоби масової інформації і суспільство – Конференції. 3. Комунікації, маркетингові – Технології, інформаційні – Конференції. 4. Реклама – Конференції.