Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Тимкова, Валентина Андріївна - Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень

Тимкова, Валентина Андріївна - Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень

Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
Нет экз.
Стаття
Автор: Тимкова, Валентина Андріївна
Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах: Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Тимкова, Валентина Андріївна.
Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень / Валентина Андріївна Тимкова // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах.– 2020.– Вип. 41.– С. 51-61
Бібліогр.: 33 назви . – На укр. яз.


-- 1. рекламні тексти. 2. рекламні оголошення. 3. мова реклами. 4. мовні засоби впливу. 5. порушення мовних норм. 6. частини мови. 7. синтаксис. 8. гра слів. 9. лінгвокультурологічний аналіз.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах
Нет экз.
Випуск

Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах Вип. 41
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025