Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Тимкова, Валентина Андріївна - Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
Тимкова, Валентина Андріївна - Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень
(UA) Статья
Тимкова, Валентина Андріївна.
Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень / Валентина Андріївна Тимкова // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах.– 2020.– Вип. 41.– С. 51-61
Бібліогр.: 33 назви . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. рекламні оголошення. 3. мова реклами. 4. мовні засоби впливу. 5. порушення мовних норм. 6. частини мови. 7. синтаксис. 8. гра слів. 9. лінгвокультурологічний аналіз.
Тимкова, Валентина Андріївна.
Лінгвокультурний підхід до аналізу друкованих рекламних оголошень / Валентина Андріївна Тимкова // Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах.– 2020.– Вип. 41.– С. 51-61
Бібліогр.: 33 назви . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. рекламні оголошення. 3. мова реклами. 4. мовні засоби впливу. 5. порушення мовних норм. 6. частини мови. 7. синтаксис. 8. гра слів. 9. лінгвокультурологічний аналіз.