Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Зоська, Я. В. - Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження
Зоська, Я. В. - Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження
Стаття
Автор: Зоська, Я. В.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Зоська, Я. В.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Зоська, Я. В.
Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження / Я. В. Зоська, А. А. Согорін, С. В. Белькова // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2020.– № 1 (41).– С. 141-150 : табл.
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ). 3. соціологія. 4. методологія.
Зоська, Я. В.
Реклама у фокусі соціології: методологічні засади дослідження / Я. В. Зоська, А. А. Согорін, С. В. Белькова // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2020.– № 1 (41).– С. 141-150 : табл.
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ). 3. соціологія. 4. методологія.