Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Окландер, Михайло Анатолійович - Маркетингова цінова політика
Окландер, Михайло Анатолійович - Маркетингова цінова політика
Книга
Автор: Окландер, Михайло Анатолійович
Маркетингова цінова політика : підручник
Видавництво: Центр учбової літератури, 2020 г.
ISBN 978-611-01-1885-9
Автор: Окландер, Михайло Анатолійович
Маркетингова цінова політика : підручник
Видавництво: Центр учбової літератури, 2020 г.
ISBN 978-611-01-1885-9
(UA) Книга
III> 106971
883927 Главный филиал 883928 Главный филиал
Окландер, Михайло Анатолійович.
Маркетингова цінова політика : підручник / Михайло Анатолійович Окландер, Олена Павлівна Чукурна, Одес. нац. політехн. ун-т.– Київ : Центр учбової літератури, 2020.– 283 с. : табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 282-283 . – На укр. яз.
ISBN 978-611-01-1885-9.
УДК 338.5:339.138](075.8)
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники. 2. Підприємства – Цінова політика – Підручники, посібники .
III> 106971
883927 Главный филиал 883928 Главный филиал
Окландер, Михайло Анатолійович.
Маркетингова цінова політика : підручник / Михайло Анатолійович Окландер, Олена Павлівна Чукурна, Одес. нац. політехн. ун-т.– Київ : Центр учбової літератури, 2020.– 283 с. : табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 282-283 . – На укр. яз.
ISBN 978-611-01-1885-9.
УДК 338.5:339.138](075.8)
-- 1. Маркетинг – Підручники, посібники. 2. Підприємства – Цінова політика – Підручники, посібники .