Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Воронова, В. В. - Брендолог vs брендмейкер: формування термінології геобрендингу
Воронова, В. В. - Брендолог vs брендмейкер: формування термінології геобрендингу
Стаття
Автор: Воронова, В. В.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: Брендолог vs брендмейкер: формування термінології геобрендингу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Воронова, В. В.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: Брендолог vs брендмейкер: формування термінології геобрендингу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Воронова, В. В.
Брендолог vs брендмейкер: формування термінології геобрендингу / В. В. Воронова // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2019.– № 4 (40).– С. 81-87
Бібліогр.: 23 назви . – На укр. яз.
-- 1. термінологія геобрендингу. 2. брендингова діяльність. 3. брендологи. 4. брендмейкери.
Воронова, В. В.
Брендолог vs брендмейкер: формування термінології геобрендингу / В. В. Воронова // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2019.– № 4 (40).– С. 81-87
Бібліогр.: 23 назви . – На укр. яз.
-- 1. термінологія геобрендингу. 2. брендингова діяльність. 3. брендологи. 4. брендмейкери.