Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ковпак, В. А. - Комунікаційні стратегії успішних спецпроєктів нативної реклами

Ковпак, В. А. - Комунікаційні стратегії успішних спецпроєктів нативної реклами

Комунікаційні стратегії успішних спецпроєктів нативної реклами
Нет экз.
Стаття
Автор: Ковпак, В. А.
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації: Комунікаційні стратегії успішних спецпроєктів нативної реклами
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ковпак, В. А.
Комунікаційні стратегії успішних спецпроєктів нативної реклами / В. А. Ковпак, Н. О. Троценко // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2019.– № 4 (40).– С. 98-109 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.


-- 1. нативна реклама. 2. брендований контент. 3. комунікаційні стратегії.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
Нет экз.
Випуск

Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації № 4 (40)
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025