Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Нарушевич-Васильєва, Оксана Вікторівна - Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної реклами
Нарушевич-Васильєва, Оксана Вікторівна - Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної реклами
Стаття
Автор: Нарушевич-Васильєва, Оксана Вікторівна
Філологічні науки: Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної реклами
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Нарушевич-Васильєва, Оксана Вікторівна
Філологічні науки: Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної реклами
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Нарушевич-Васильєва, Оксана Вікторівна.
Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної реклами / Оксана Вікторівна Нарушевич-Васильєва, Оксана Костянтинівна Чаєнкова // Філологічні науки.– 2019.– Вип. 30.– С. 99-103
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. рекламні заголовки. 3. комунікативні інтенції. 4. комунікативні стратегії. 5. мовленнєвий вплив. 6. оцінна лексика. 7. стилістично-синтаксичні засоби. 8. комерційна реклама.
Нарушевич-Васильєва, Оксана Вікторівна.
Стратегії непрямого комунікативного впливу в заголовках комерційної реклами / Оксана Вікторівна Нарушевич-Васильєва, Оксана Костянтинівна Чаєнкова // Філологічні науки.– 2019.– Вип. 30.– С. 99-103
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. рекламні тексти. 2. рекламні заголовки. 3. комунікативні інтенції. 4. комунікативні стратегії. 5. мовленнєвий вплив. 6. оцінна лексика. 7. стилістично-синтаксичні засоби. 8. комерційна реклама.