Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Калинюк, Тетяна - Реклама як соціокультурний та лінгвістичний феномен

Калинюк, Тетяна - Реклама як соціокультурний та лінгвістичний феномен

Реклама як соціокультурний та лінгвістичний феномен
Нет экз.
Стаття
Автор: Калинюк, Тетяна
Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки: Реклама як соціокультурний та лінгвістичний феномен
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Калинюк, Тетяна.
Реклама як соціокультурний та лінгвістичний феномен / Тетяна Калинюк // Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки.– 2020.– Вип. 52.– С. 28-31
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.


-- 1. рекламні тексти. 2. рекламний дискурс. 3. креолізація текстів. 4. креолізовані тексти. 5. мовленнєвий вплив. 6. мовні засоби впливу. 7. мовні/позамовні чинники. 8. лінгвістичні феномени. 9. соціокультурні феномени.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні ...
Нет экз.
Випуск

Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні ... Вип. 52
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025