Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Хміль-Чуприна, В. В. - Ігрові форми промоції художньої літератури як ефективна стратегія популяризації читання
Хміль-Чуприна, В. В. - Ігрові форми промоції художньої літератури як ефективна стратегія популяризації читання
(UA) Статья
Хміль-Чуприна, В. В.
Ігрові форми промоції художньої літератури як ефективна стратегія популяризації читання / В. В. Хміль-Чуприна // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2019.– № 3 (39).– С. 79-83
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. художня література. 2. популяризація читання. 3. промоція видань. 4. ігрові форми. 5. опосередкована реклама.
Хміль-Чуприна, В. В.
Ігрові форми промоції художньої літератури як ефективна стратегія популяризації читання / В. В. Хміль-Чуприна // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.– 2019.– № 3 (39).– С. 79-83
Бібліогр.: 10 назв . – На укр. яз.
-- 1. художня література. 2. популяризація читання. 3. промоція видань. 4. ігрові форми. 5. опосередкована реклама.