Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ніколенко, Вадим Вікторович - Еволюція класичних парадигм брендингу: від економічного раціоналізму до соціальної відповідальності
Ніколенко, Вадим Вікторович - Еволюція класичних парадигм брендингу: від економічного раціоналізму до соціальної відповідальності
(UA) Статья
Ніколенко, Вадим Вікторович.
Еволюція класичних парадигм брендингу: від економічного раціоналізму до соціальної відповідальності / Вадим Вікторович Ніколенко // Грані.– 2020.– Т. 23, № 4.– С. 20-27
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. брендинг. 2. маркетинг. 3. економічний раціоналізм. 4. соціальне підприємництво. 5. соціальна відповідальність бізнесу. 6. споживчі інтереси. 7. засоби масової комунікації. 8. соціальна довіра.
Ніколенко, Вадим Вікторович.
Еволюція класичних парадигм брендингу: від економічного раціоналізму до соціальної відповідальності / Вадим Вікторович Ніколенко // Грані.– 2020.– Т. 23, № 4.– С. 20-27
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. брендинг. 2. маркетинг. 3. економічний раціоналізм. 4. соціальне підприємництво. 5. соціальна відповідальність бізнесу. 6. споживчі інтереси. 7. засоби масової комунікації. 8. соціальна довіра.