Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Рачинська, О. А. - Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків
Рачинська, О. А. - Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків
(UA) Статья
Рачинська, О. А.
Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків / О. А. Рачинська // Вісник Київського національного університету імені. Тараса Шевченка. Державне управління.– 2018.– Вип. 1 (10).– С. 31-34
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. інституціоналізація. 3. рекламні комунікації. 4. соціальні зв'язки. 5. соціальні процеси.
Рачинська, О. А.
Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків / О. А. Рачинська // Вісник Київського національного університету імені. Тараса Шевченка. Державне управління.– 2018.– Вип. 1 (10).– С. 31-34
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.
-- 1. соціальна реклама. 2. інституціоналізація. 3. рекламні комунікації. 4. соціальні зв'язки. 5. соціальні процеси.