Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Рачинська, О. А. - Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків

Рачинська, О. А. - Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків

Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків
Нет экз.
Стаття
Автор: Рачинська, О. А.
Вісник Київського національного університету імені. Тараса Шевченка. Державне управління: Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Рачинська, О. А.
Соціальна реклама як метод налагодження стійких суспільних зв'язків / О. А. Рачинська // Вісник Київського національного університету імені. Тараса Шевченка. Державне управління.– 2018.– Вип. 1 (10).– С. 31-34
Бібліогр.: 12 назв . – На укр. яз.


-- 1. соціальна реклама. 2. інституціоналізація. 3. рекламні комунікації. 4. соціальні зв'язки. 5. соціальні процеси.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Київського національного університету імені. Тараса Шевченка. Державне управління
Нет экз.
Випуск

Вісник Київського національного університету імені. Тараса Шевченка. Державне управління Вип. 1 (10)
2018 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025