Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Согорін, Андрій - Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу
Согорін, Андрій - Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу
Стаття
Автор: Согорін, Андрій
Нова парадигма: Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Согорін, Андрій
Нова парадигма: Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Согорін, Андрій.
Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу / Андрій Согорін // Нова парадигма.– 2015.– Вип. 127.– С. 174-184
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. масові комунікації. 3. соціологічні дослідження.
Согорін, Андрій.
Становлення теорії реклами в рамках соціологічного наукового дискурсу / Андрій Согорін // Нова парадигма.– 2015.– Вип. 127.– С. 174-184
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. масові комунікації. 3. соціологічні дослідження.