Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Попко, Олена Володимирівна - Стратегічні імперативи маркетингової діяльності операторів молочного ринку України
Попко, Олена Володимирівна - Стратегічні імперативи маркетингової діяльності операторів молочного ринку України
Книга
Автор: Попко, Олена Володимирівна
Стратегічні імперативи маркетингової діяльності операторів молочного ринку України : монографія
Видавництво: НУВГП, 2020 г.
ISBN 978-966-327-460-7
Автор: Попко, Олена Володимирівна
Стратегічні імперативи маркетингової діяльності операторів молочного ринку України : монографія
Видавництво: НУВГП, 2020 г.
ISBN 978-966-327-460-7
(UA) Книга
III> 107768
885744 Главный филиал
Попко, Олена Володимирівна.
Стратегічні імперативи маркетингової діяльності операторів молочного ринку України : монографія / Олена Володимирівна Попко, Нац. ун-т водного госп-ва та природокористування.– Рівне : НУВГП, 2020.– 251 с. : іл., табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 199-223 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-327-460-7.
УДК 637.1:339.138]:005.21
-- 1. Молокопереробні підприємства – Україна. 2. Молочна промисловість – Маркетинг – Україна. 3. Молоко – Ринок – Україна.
III> 107768
885744 Главный филиал
Попко, Олена Володимирівна.
Стратегічні імперативи маркетингової діяльності операторів молочного ринку України : монографія / Олена Володимирівна Попко, Нац. ун-т водного госп-ва та природокористування.– Рівне : НУВГП, 2020.– 251 с. : іл., табл.
300 пр.– Бібліогр.: с. 199-223 . – На укр. яз.
ISBN 978-966-327-460-7.
УДК 637.1:339.138]:005.21
-- 1. Молокопереробні підприємства – Україна. 2. Молочна промисловість – Маркетинг – Україна. 3. Молоко – Ринок – Україна.