Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Фасолько, Тетяна - Напрями покращення маркетингової стратегії
Фасолько, Тетяна - Напрями покращення маркетингової стратегії
Стаття
Автор: Фасолько, Тетяна
Університетські наукові записки: Напрями покращення маркетингової стратегії
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Фасолько, Тетяна
Університетські наукові записки: Напрями покращення маркетингової стратегії
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Фасолько, Тетяна.
Напрями покращення маркетингової стратегії / Тетяна Фасолько, Петро Сем'янчук // Університетські наукові записки.– 2019.– № 4 (72).– С. 160-175
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії підприємств. 2. попит на продукцію. 3. управління маркетингом. 4. собівартість продукції.
Фасолько, Тетяна.
Напрями покращення маркетингової стратегії / Тетяна Фасолько, Петро Сем'янчук // Університетські наукові записки.– 2019.– № 4 (72).– С. 160-175
Бібліогр.: 6 назв . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові стратегії підприємств. 2. попит на продукцію. 3. управління маркетингом. 4. собівартість продукції.