Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Громко, Лілія - Корпоративна культура як ключовий чинник розвитку торговельного підприємства

Громко, Лілія - Корпоративна культура як ключовий чинник розвитку торговельного підприємства

Корпоративна культура як ключовий чинник розвитку торговельного підприємства
Нет экз.
Стаття
Автор: Громко, Лілія
Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: Корпоративна культура як ключовий чинник розвитку торговельного підприємства
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Громко, Лілія.
Корпоративна культура як ключовий чинник розвитку торговельного підприємства / Лілія Громко // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки.– 2020.– № 2 (22).– С. 114-120 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.


-- 1. корпоративна культура. 2. професійна соціалізація. 3. мотивація до роботи. 4. ефективність діяльності підприємств. 5. торговельні підприємства.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
Нет экз.
Випуск

Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки № 2 (22)
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025