Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Громко, Лілія - Корпоративна культура як ключовий чинник розвитку торговельного підприємства
Громко, Лілія - Корпоративна культура як ключовий чинник розвитку торговельного підприємства
(UA) Статья
Громко, Лілія.
Корпоративна культура як ключовий чинник розвитку торговельного підприємства / Лілія Громко // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки.– 2020.– № 2 (22).– С. 114-120 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. корпоративна культура. 2. професійна соціалізація. 3. мотивація до роботи. 4. ефективність діяльності підприємств. 5. торговельні підприємства.
Громко, Лілія.
Корпоративна культура як ключовий чинник розвитку торговельного підприємства / Лілія Громко // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки.– 2020.– № 2 (22).– С. 114-120 : іл.
Бібліогр.: 9 назв . – На укр. яз.
-- 1. корпоративна культура. 2. професійна соціалізація. 3. мотивація до роботи. 4. ефективність діяльності підприємств. 5. торговельні підприємства.