Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Морозов, В. І. - Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі
Морозов, В. І. - Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі
(UA) Статья
Морозов, В. І.
Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі / В. І. Морозов // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. П. Василенка.– 2019.– Вип. 202: Економічні науки.– С. 34-43
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. інтернет-маркетинг. 2. цифровий (діджитал) маркетинг. 3. цифрові маркетингові системи. 4. цифрові (діджитал) інструменти.
Морозов, В. І.
Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі / В. І. Морозов // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. П. Василенка.– 2019.– Вип. 202: Економічні науки.– С. 34-43
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.
-- 1. інтернет-маркетинг. 2. цифровий (діджитал) маркетинг. 3. цифрові маркетингові системи. 4. цифрові (діджитал) інструменти.