Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Морозов, В. І. - Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі

Морозов, В. І. - Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі

Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі
Нет экз.
Стаття
Автор: Морозов, В. І.
Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. П. Василенка: Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Морозов, В. І.
Стан і трансформація сучасного маркетингу в його віртуально-електронному форматі / В. І. Морозов // Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. П. Василенка.– 2019.– Вип. 202: Економічні науки.– С. 34-43
Бібліогр.: 11 назв . – На укр. яз.


-- 1. інтернет-маркетинг. 2. цифровий (діджитал) маркетинг. 3. цифрові маркетингові системи. 4. цифрові (діджитал) інструменти.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. П. Василенка
Нет экз.
Випуск

Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства ім. П. Василенка Вип. 202: Економічні науки
2019 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025