Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Захарченко, Андрей Анатольевич - Анализ основных методов маркетинговых исследований
Захарченко, Андрей Анатольевич - Анализ основных методов маркетинговых исследований
Стаття
Автор: Захарченко, Андрей Анатольевич
Анализ основных методов маркетинговых исследований
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Захарченко, Андрей Анатольевич
Анализ основных методов маркетинговых исследований
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Захарченко, Андрей Анатольевич.
Анализ основных методов маркетинговых исследований / Андрей Анатольевич Захарченко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2009.– Т. 12, вип. 23.– С. 31-34 : табл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. методи збору якісних даних. 3. методи збору кількісних даних.
Захарченко, Андрей Анатольевич.
Анализ основных методов маркетинговых исследований / Андрей Анатольевич Захарченко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2009.– Т. 12, вип. 23.– С. 31-34 : табл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.
-- 1. маркетингові дослідження. 2. методи збору якісних даних. 3. методи збору кількісних даних.