Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Захарченко, Андрей Анатольевич - Анализ основных методов маркетинговых исследований

Захарченко, Андрей Анатольевич - Анализ основных методов маркетинговых исследований

Анализ основных методов маркетинговых исследований
Нет экз.
Стаття
Автор: Захарченко, Андрей Анатольевич
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Анализ основных методов маркетинговых исследований
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Захарченко, Андрей Анатольевич.
Анализ основных методов маркетинговых исследований / Андрей Анатольевич Захарченко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2009.– Т. 12, вип. 23.– С. 31-34 : табл.
Бібліогр.: 4 назви . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові дослідження. 2. збирання даних. 3. якісні дані. 4. кількісні дані.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Нет экз.
Випуск

Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління Т. 12, вип. 23
Астропринт, 2009 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025