Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мазур, Сергей Николаевич. - Обоснование маркетингоориентированного подхода к инновационной продукции

Мазур, Сергей Николаевич. - Обоснование маркетингоориентированного подхода к инновационной продукции

Обоснование маркетингоориентированного подхода к инновационной продукции
Нет экз.
Стаття
Автор: Мазур, Сергей Николаевич.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Обоснование маркетингоориентированного подхода к инновационной продукции
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Мазур, Сергей Николаевич.
Обоснование маркетингоориентированного подхода к инновационной продукции / Сергей Николаевич. Мазур // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2009.– Т. 12, вип. 23.– С. 64-71 : іл.
Бібліогр.: 2 назви . – На рус. яз.


-- 1. науково-технічна продукція. 2. наукоємна продукція. 3. інноваційний маркетинг. 4. науково-технічні послуги. 5. інноваційна діяльність підприємств.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Нет экз.
Випуск

Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління Т. 12, вип. 23
Астропринт, 2009 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025