Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Булах, Тетяна Дмитрівна - Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
Булах, Тетяна Дмитрівна - Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
Стаття
Автор: Булах, Тетяна Дмитрівна
Вісник Книжкової палати: Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Булах, Тетяна Дмитрівна
Вісник Книжкової палати: Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Булах, Тетяна Дмитрівна.
Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі / Тетяна Дмитрівна Булах // Вісник Книжкової палати.– 2020.– № 7 (288).– С. 11-16
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламні комунікації. 3. популяризація книг. 4. видавнича діяльність. 5. книготорговельні мережі.
Булах, Тетяна Дмитрівна.
Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі / Тетяна Дмитрівна Булах // Вісник Книжкової палати.– 2020.– № 7 (288).– С. 11-16
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. рекламні комунікації. 3. популяризація книг. 4. видавнича діяльність. 5. книготорговельні мережі.