Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Булах, Тетяна Дмитрівна - Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі

Булах, Тетяна Дмитрівна - Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі

Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
Нет экз.
Стаття
Автор: Булах, Тетяна Дмитрівна
Вісник Книжкової палати: Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Булах, Тетяна Дмитрівна.
Інноваційні канали та форми організації рекламної комунікації у видавничому бізнесі / Тетяна Дмитрівна Булах // Вісник Книжкової палати.– 2020.– № 7 (288).– С. 11-16
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.


-- 1. реклама. 2. рекламні комунікації. 3. популяризація книг. 4. видавнича діяльність. 5. книготорговельні мережі.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Книжкової палати
Нет экз.
Випуск

Вісник Книжкової палати № 7 (288)
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025