Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Мельниченко, Д. О. - Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій
Мельниченко, Д. О. - Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій
(UA) Статья
Мельниченко, Д. О.
Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій / Д. О. Мельниченко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2020.– Т. 19, вип. 1 (44).– С. 270-281 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. інноваційна діяльність промислових підприємств. 2. інноваційні технології. 3. інноваційні продукти. 4. оцінювання ефективності. 5. технологічні розриви. 6. задоволеність споживачів.
Мельниченко, Д. О.
Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій / Д. О. Мельниченко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2020.– Т. 19, вип. 1 (44).– С. 270-281 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.
-- 1. інноваційна діяльність промислових підприємств. 2. інноваційні технології. 3. інноваційні продукти. 4. оцінювання ефективності. 5. технологічні розриви. 6. задоволеність споживачів.