Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Мельниченко, Д. О. - Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій

Мельниченко, Д. О. - Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій

Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій
Нет экз.
Стаття
Автор: Мельниченко, Д. О.
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління: Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Мельниченко, Д. О.
Інформаційний маркетинг у прогнозуванні появи нових технологій / Д. О. Мельниченко // Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління.– 2020.– Т. 19, вип. 1 (44).– С. 270-281 : іл.
Бібліогр.: 13 назв . – На укр. яз.


-- 1. інноваційна діяльність промислових підприємств. 2. інноваційні технології. 3. інноваційні продукти. 4. оцінювання ефективності. 5. технологічні розриви. 6. задоволеність споживачів.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління
Нет экз.
Випуск

Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління Т. 19, вип. 1 (44)
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025