Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Буднікевич, І. М. - Інноваційні інструменти маркетингових досліджень у маркетинговій товарній та комунікаційній політ...
Буднікевич, І. М. - Інноваційні інструменти маркетингових досліджень у маркетинговій товарній та комунікаційній політ...
(UA) Статья
Буднікевич, І. М.
Інноваційні інструменти маркетингових досліджень у маркетинговій товарній та комунікаційній політиці торговельних закладів / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева, І. А. Крупенна // Економіка та право. Серія : Економіка, Серія: Право.– 2020.– № 2 (57).– С. 66-76 : іл., табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. великі дані (Big Data). 2. цифрові інноваційні технології. 3. технології штучного інтелекту. 4. маркетингові дослідження. 5. маркетингові інновації. 6. маркетингова політика. 7. товарна політика. 8. комунікаційна політика.
Буднікевич, І. М.
Інноваційні інструменти маркетингових досліджень у маркетинговій товарній та комунікаційній політиці торговельних закладів / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева, І. А. Крупенна // Економіка та право. Серія : Економіка, Серія: Право.– 2020.– № 2 (57).– С. 66-76 : іл., табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.
-- 1. великі дані (Big Data). 2. цифрові інноваційні технології. 3. технології штучного інтелекту. 4. маркетингові дослідження. 5. маркетингові інновації. 6. маркетингова політика. 7. товарна політика. 8. комунікаційна політика.