Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Ковалевська, Т. Ю. - Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
Ковалевська, Т. Ю. - Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
Стаття
Автор: Ковалевська, Т. Ю.
Записки з українського мовознавства: Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Ковалевська, Т. Ю.
Записки з українського мовознавства: Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану / Т. Ю. Ковалевська, А. В. Ковалевська // Записки з українського мовознавства.– 2020.– Вип. 27.– С. 220-221
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. мова реклами. 3. комерційна реклама. 4. бренди. 5. бренд-ергоніми. 6. рекламні слогани. 7. рекламні повідомлення. 8. семантичні конектори. 9. лінгвістична конгруентність. 10. мовна сугестія.
Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану / Т. Ю. Ковалевська, А. В. Ковалевська // Записки з українського мовознавства.– 2020.– Вип. 27.– С. 220-221
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.
-- 1. реклама. 2. мова реклами. 3. комерційна реклама. 4. бренди. 5. бренд-ергоніми. 6. рекламні слогани. 7. рекламні повідомлення. 8. семантичні конектори. 9. лінгвістична конгруентність. 10. мовна сугестія.