Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ковалевська, Т. Ю. - Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану

Ковалевська, Т. Ю. - Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану

Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
Нет экз.
Стаття
Автор: Ковалевська, Т. Ю.
Записки з українського мовознавства: Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ковалевська, Т. Ю.
Моделі лінгвістичної конгруентності бренд-ергоніма і рекламного слогану / Т. Ю. Ковалевська, А. В. Ковалевська // Записки з українського мовознавства.– 2020.– Вип. 27.– С. 220-221
Бібліогр.: 24 назви . – На укр. яз.


-- 1. реклама. 2. мова реклами. 3. комерційна реклама. 4. бренди. 5. бренд-ергоніми. 6. рекламні слогани. 7. рекламні повідомлення. 8. семантичні конектори. 9. лінгвістична конгруентність. 10. мовна сугестія.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Записки з українського мовознавства
Нет экз.
Випуск

Записки з українського мовознавства Вип. 27
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025