Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Бабій, Ю. Б. - Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту

Бабій, Ю. Б. - Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту

Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту
Нет экз.
Стаття
Автор: Бабій, Ю. Б.
Записки з українського мовознавства: Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Бабій, Ю. Б.
Формування лексико-стилістичної конотації рекламного тексту / Ю. Б. Бабій // Записки з українського мовознавства.– 2020.– Вип. 27.– С. 244-251
Бібліогр.: 8 назв . – На укр. яз.


-- 1. реклама. 2. рекламні тексти. 3. синоніми. 4. терміни. 5. конотації. 6. лексико-стилістичні конотації. 7. суспільно-політична лексика. 8. мова реклами.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Записки з українського мовознавства
Нет экз.
Випуск

Записки з українського мовознавства Вип. 27
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025