Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Щербак, О. В. - Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів

Щербак, О. В. - Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів

Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів
Нет экз.
Стаття
Автор: Щербак, О. В.
Записки з українського мовознавства: Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Щербак, О. В.
Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства.– 2020.– Вип. 27.– С. 282-290
Бібліогр.: 19 назв . – На укр. яз.


-- 1. слогани. 2. кінодискурс. 3. мовна сугестія. 4. маніпулювання. 5. лінгвосеміотика. 6. знаки-копії. 7. знаки-індекси. 8. знаки-символи. 9. нейролінгвістичні процеси.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Записки з українського мовознавства
Нет экз.
Випуск

Записки з українського мовознавства Вип. 27
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025