Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Щербак, О. В. - Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів
Щербак, О. В. - Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів
Стаття
Автор: Щербак, О. В.
Записки з українського мовознавства: Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Щербак, О. В.
Записки з українського мовознавства: Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Статья
Щербак, О. В.
Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства.– 2020.– Вип. 27.– С. 282-290
Бібліогр.: 19 назв . – На укр. яз.
-- 1. слогани. 2. кінодискурс. 3. мовна сугестія. 4. маніпулювання. 5. лінгвосеміотика. 6. знаки-копії. 7. знаки-індекси. 8. знаки-символи. 9. нейролінгвістичні процеси.
Щербак, О. В.
Кінослоган як рекламний інструмент: амплітуда впливу лінгвосеміотичних різновидів / О. В. Щербак // Записки з українського мовознавства.– 2020.– Вип. 27.– С. 282-290
Бібліогр.: 19 назв . – На укр. яз.
-- 1. слогани. 2. кінодискурс. 3. мовна сугестія. 4. маніпулювання. 5. лінгвосеміотика. 6. знаки-копії. 7. знаки-індекси. 8. знаки-символи. 9. нейролінгвістичні процеси.