Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Чміль, Ганна - Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві

Чміль, Ганна - Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві

Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві
Нет экз.
Стаття
Автор: Чміль, Ганна
Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації: Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Чміль, Ганна.
Теоретичні аспекти організації аудиту маркетингу на торговельному підприємстві / Ганна Чміль // Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації.– 2020.– Вип. 1.– С. 89-97 : іл.
Бібліогр.: 14 назв . – На укр. яз.


-- 1. маркетингова діяльність підприємств. 2. аудит підприємств. 3. методи аудиту. 4. фінансові інструменти. 5. торговельні підприємства.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації
Нет экз.
Випуск

Інститут бухгалтерського обліку, контроль та аналіз в умовах глобалізації Вип. 1
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025