Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Робул, Ю. В. - Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
Робул, Ю. В. - Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
(UA) Статья
Робул, Ю. В.
Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу / Ю. В. Робул // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент.– 2020.– Вип. 41.– С. 11-17 : іл.
Бібліогр.: 26 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. маркетингові системи . 3. макромаркетинг. 4. цифрові технології. 5. інтернет речей. 6. маркетингові інформаційні системи. 7. цифрова інфраструктура.
Робул, Ю. В.
Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу / Ю. В. Робул // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент.– 2020.– Вип. 41.– С. 11-17 : іл.
Бібліогр.: 26 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. маркетингові системи . 3. макромаркетинг. 4. цифрові технології. 5. інтернет речей. 6. маркетингові інформаційні системи. 7. цифрова інфраструктура.