Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Робул, Ю. В. - Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу

Робул, Ю. В. - Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу

Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
Нет экз.
Стаття
Автор: Робул, Ю. В.
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент: Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Робул, Ю. В.
Маркетингова соціо-технологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу / Ю. В. Робул // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент.– 2020.– Вип. 41.– С. 11-17 : іл.
Бібліогр.: 26 назв . – На укр. яз.


-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. маркетингові системи . 3. макромаркетинг. 4. цифрові технології. 5. інтернет речей. 6. маркетингові інформаційні системи. 7. цифрова інфраструктура.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент
Нет экз.
Випуск

Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент Вип. 41
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025