Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Вечоринська, Тетяна Вікторівна - Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів

Вечоринська, Тетяна Вікторівна - Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів

Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів
Нет экз.
Стаття
Автор: Вечоринська, Тетяна Вікторівна
Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія: Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Вечоринська, Тетяна Вікторівна.
Лінгвокогнітивні особливості китайськомовних рекламних текстів косметичних засобів / Тетяна Вікторівна Вечоринська, Аліна Володимирівна Снісаренко // Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія.– 2020.– Вип. 22.– С. 108-113
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.


-- 1. рекламні тексти. 2. рекламні слогани. 3. функціональна специфіка. 4. стилістика рекламних текстів. 5. лексико-семантичні особливості. 6. лінгвокогнітивні особливості. 7. китайська мова.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія
Нет экз.
Випуск

Вісник Маріупольського державного університету. Серія: Філологія Вип. 22
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025