Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ільченко, Тетяна Вікторівна - Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузі

Ільченко, Тетяна Вікторівна - Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузі

Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузі
Нет экз.
Стаття
Автор: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузі
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ільченко, Тетяна Вікторівна.
Формування комплексу маркетингу на підприємстві виробничо-поліграфічної галузі / Тетяна Вікторівна Ільченко // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2020.– Т. 25, вип. 2 (81).– С. 87-92 : іл.
Бібліогр.: 7 назв . – На укр. яз.


-- 1. підприємства видавничо-поліграфічної галузі. 2. комплекси маркетингу (маркетинг-мікс). 3. маркетинг продажів. 4. книжковий маркетинг . 5. книжкові видання. 6. маркетингова політика.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка
Нет экз.
Випуск

Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка Т. 25, вип. 2 (81)
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025