Пошук :
Довідка :
Електронний каталог : Робул, Юрій Володимирович - Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи
Робул, Юрій Володимирович - Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи
(UA) Статья
Робул, Юрій Володимирович.
Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи / Юрій Володимирович Робул // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2020.– Т. 25, вип. 1 (80).– С. 85-90 : іл.
Бібліогр.: 25 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. цифрова економіка. 3. макромаркетинг. 4. цифрові платформи.
Робул, Юрій Володимирович.
Концептуалізація цифрового маркетингу як маркетингової системи / Юрій Володимирович Робул // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2020.– Т. 25, вип. 1 (80).– С. 85-90 : іл.
Бібліогр.: 25 назв . – На укр. яз.
-- 1. цифровий (діджитал) маркетинг. 2. цифрова економіка. 3. макромаркетинг. 4. цифрові платформи.