Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Ілляшенко, Сергій Миколайович - Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р

Ілляшенко, Сергій Миколайович - Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р

Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р
Нет экз.
Стаття
Автор: Ілляшенко, Сергій Миколайович
Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка: Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Ілляшенко, Сергій Миколайович.
Підходи до створення маркетингових інновацій у системі комплексу маркетингу 4Р / Сергій Миколайович Ілляшенко, Марія Петрівна Рудь // Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка.– 2020.– Т. 25, вип. 1 (80).– С. 120-128 : іл., табл.
Бібліогр.: 21 назва . – На укр. яз.


-- 1. маркетингові інновації. 2. канали збуту. 3. комплекси маркетингу (маркетинг-мікс). 4. збутова політика. 5. товарні стратегії. 6. цінові стратегії. 7. життєвий цикл товару.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка
Нет экз.
Випуск

Вісник Одеського національного університету. Серія: Економіка Т. 25, вип. 1 (80)
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025