Одеська національна наукова бібліотека

Повернутися до сайту ОННБ
Бібліотека працює:
понеділок, вівторок, середа, четвер, субота і неділя – з 10.00 до 18.00
Вихідний день – п’ятниця. Останній четвер місяця – санітарний день

Електронний каталог

Відображає документи,
що надійшли до бібліотеки з 2001 р.

Пошук :

  • Нові надходження
  • Простий пошук

  • Автори
  • Видавництва
  • Серії
  • Тезауруси
  • Індекси УДК

Довідка :

  • Як освоїти пошук в ЕК

  • Приклади оформлення бланка вимоги

  • Перелік наукових спеціальностей

  • Скорочені таблиці УДК українською мовою на веб-сайті UDCS

Електронний каталог : Пашкова, Ганна Геннадіївна - Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста

Пашкова, Ганна Геннадіївна - Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста

Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста
Нет экз.
Стаття
Автор: Пашкова, Ганна Геннадіївна
Державне управління та місцеве самоврядування: Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста
б.г.
ISBN відсутній

(UA) Статья


Пашкова, Ганна Геннадіївна.
Муніципальний брендинг як інноваційний інструмент підвищення конкурентоспроможності міста / Ганна Геннадіївна Пашкова // Державне управління та місцеве самоврядування.– 2020.– Вип. 3 (46).– С. 168-176 : табл.
Бібліогр.: 17 назв . – На укр. яз.


-- 1. муніципальний брендинг. 2. публічне управління. 3. органи місцевого самоврядування. 4. бренди міст. 5. конкурентні переваги.


Прив'язане до:

Відобразити для друку: сторінку | інверсія | сброс | друк(0)

Державне управління та місцеве самоврядування
Нет экз.
Випуск

Державне управління та місцеве самоврядування Вип. 3 (46)
2020 г.
ISBN відсутній



© Одеська національна наукова бібліотека 2012—2025